sobota 2. februára 2013

Začínam...

Tak a začínam...už ani neviem po koľký krát ...v minulosti som už "blogovala" ale nikdy som nebola spokojná s obsahom, stále som hľadala a vymýšľala, že čomu sa venovať...

...až na konci minulého roka sa to stalo a ja som sa zamilovala do háčika a priadze - do háčkovania, a tento blog je venovaný hlavne tejto mojej najnovšej záľube :)

 Je to pre mňa relax na nezaplatenie, len ma mrzí, že som čaro háčika neobjavila už dávno a nie teraz, keď mi už pomaly ale iste odbíja "umieračik" na mojej materskej dovolenke :) Robím veci len pre rodinu a priateľov a rozhodne na tom nezarábam, je to len moje hobby. Obdivujem žienky, ktoré spisujú návody na toľko úžasných vecí a nezištne ich publikujú na internete. Za to im veľmi ďakujem :)

Ešte som tu tak trošku stratená :D hľadám a objavujem kde sa čo nastavuje. Ale dúfam, že sa do toho rýchlo dostanem.



Malá ukážka, zimného tvorenia, ušanky, nákrčníky, čiapky, vesty ... ostatné veci sú roztrúsené po rodine ako vianočné darčeky. Ale o ďalšie nové diela sa s vami určite podelím :)

Pekný deň,
Janka G.

Žiadne komentáre: